نقل مکان به یک خانه جدید کم استرس زا با این چک لیست | دکول | مجله آنلاین دکوراسیون

نقل مکان به یک خانه جدید کم استرس زا با این چک لیست

جابجایی به خانه جدید می تواند چنین لحظه مهیج باشد. این فرصتی است برای لذت بردن از یک فضای زندگی جدید و ایجاد یک زندگی تازه در یک منطقه جدید. حتی اگر مشتاقانه منتظر آن باشید ، حرکت هنوز هم می تواند بسیار استرس زا باشد. یکی از بهترین راهها برای کاهش استرس و کرنش ، ساماندهی بی عیب و نقص است. لیست کنید. تعداد زیادی لیست آنها باید هر کاری را که باید انجام دهید و مرتب کنید ، توجه داشته باشند ، زیرا حتی اگر می دانید چه کاری باید انجام شود ، نادیده گرفتن کارها آسان است. کار ، خانواده و سایر نگرانی ها می تواند شما را منحرف کند. در اینجا لیستی از مواردی وجود دارد که باید زمان حرکت را در نظر بگیرید. از این به عنوان یک راهنما استفاده کنید و لیست های خود را ، متناسب با وضعیت خاص خود ، تهیه کنید.
make moving into a new home less stressful with this checklist 5d6a53ce87d1a - نقل مکان به یک خانه جدید کم استرس زا با این چک لیست
make moving into a new home less stressful with this checklist 5d6a53cec1b47 - نقل مکان به یک خانه جدید کم استرس زا با این چک لیست

سوالات عمده

اولین سوال مهم این است که آیا شما به دور از خانه فعلی خود فاصله دارید یا در کل شهر. اگرچه بیشتر موارد موجود در لیست برای هر دو مورد صدق می کند ، اگر مسافت طولانی را از آنجا دور می کنید ، تدارکات اضافی برای بررسی وجود دارد.
  • پرواز می کنید یا رانندگی می کنید ؟ هر شیوه سفر ترتیب های مختلفی در رابطه با هر انتخاب دارد. علاوه بر این ، اگر شما در حال پرواز هستید ، باید برای حمل و نقل اتومبیل ترتیب داده شده و تا زمان رسیدن کامیون در حال حرکت به مقصد خود ، آماده زندگی از یک چمدان شوید.
  • آیا به انبار موقت یا مسکن نیاز دارید؟
    • آیا بین بسته شدن خانه قدیمی و خانه جدید شما فاصله ای وجود خواهد داشت؟
    • شما و خانواده در کجا اقامت خواهید کرد؟
    • آیا وسایل شما در تمام مدت در مسیر مقصد جدید خواهد بود یا به ترتیب نیاز به ذخیره سازی موقت دارید؟
  • از زمان انجام آخرین حرکت جعبه خانه از خانه فعلی تا زمانی که زنگ درب خانه جدید شما را زنگ بزنید ، به چه موارد ضروری نیاز خواهید داشت ؟ نشستن و فکر کردن در طی فرآیند بسیار مهم است. حتی اگر فقط در حال جابجایی در سطح شهر هستید ، ایده خوبی است که وسایل مورد نیاز را در آخر بسته بندی کنید و آن ظروف را علامت گذاری کنید به طوری که در حال باز کردن جعبه های تصادفی نیستید که به دنبال بند لپ تاپ یا پتو مورد علاقه دخترتان و پایان یک روز فرسوده می گردید.
make moving into a new home less stressful with this checklist 5d6a53cf31335 - نقل مکان به یک خانه جدید کم استرس زا با این چک لیست

چیدن یک حرکت دهنده

  • شما می خواهید حداقل سه تخمین داشته باشید مگر اینکه کارفرمای شما این حرکت را پوشش دهد و شما باید از یک حرکت دهنده خاص استفاده کنید. اگر می توانید ، توصیه های خانواده و دوستان خود را برای کمک به هموار کردن جستجو دریافت کنید.
  • از قبل تصمیم بگیرید که آیا بسته بندی را خودتان انجام می دهید یا اینکه می خواهید انتقال دهنده ها بسته بندی را انجام دهند. این تأثیر قابل توجهی در هزینه دارد.
  • اگر بسته بندی را خودتان انجام می دهید ، لوازم مورد نیاز خود را تعیین کنید. دست کم گرفتن نوار و کاغذ بسته بندی مورد نیاز یا تعداد جعبه هایی که در نهایت خواهید داشت بسیار معمول است.
make moving into a new home less stressful with this checklist 5d6a53cf6fa16 - نقل مکان به یک خانه جدید کم استرس زا با این چک لیست
قبل از بسته بندی یک چیز ، چند کار وجود دارد که باید از آنها مراقبت کنید:
  • آیا نیاز به تغییر بانکها دارید؟ اگر به یک منطقه کاملاً جدید در حال انتقال هستید ، به احتمال زیاد به یک حساب بانکی جدید احتیاج دارید. اکنون آن را تنظیم کنید تا همه زمانهایی که حرکت می کنید پاک شود و کاملاً عملیاتی شود.
  • آدرس پستی خود را تغییر دهید. فرم ها در اداره پست موجود است و می توانید سفارش ارسال را به صورت آنلاین در وب سایت خدمات پستی ایالات متحده تنظیم کنید . این سایت نکات مفیدی برای حرکت نیز دارد.
  • در مورد جامعه جدید خود تحقیق کنید. شما نمی خواهید در جستجوی وسایل ضروری در مکان جدید خود سرگردان شوید. نقشه هایی را که نزدیکترین فروشگاه مواد غذایی ، داروخانه ها ، پمپ بنزین و کلینیک مراقبت فوری – اوضاع ، تصادفات اتفاق می افتد – پیش از زمان قرار دارد
  • با مدرسه جدیدی که فرزندان شما در آن قرار دارند تماس بگیرید و ترتیب دهید تا سوابق از مدرسه فعلی خود منتقل شود. سؤال کنید که مراحل ثبت نام فرزندانتان در مدرسه جدید چیست؟
  • در مکان جدید خود برای پزشکان و دندانپزشکان مراجعه کنید . ارائه دهنده های جدید را در صورت امکان انتخاب کنید و سپس ترتیب دهید تا سوابق منتقل شوند. اگر به زمان بیشتری احتیاج دارید ، تمام سوابق خود را جمع آوری کرده و تا زمانی که متخصصان جدید پزشکی پیدا نکنید ، آنها را در مکان امن قرار دهید. فراموش نکنید که هر نسخه ای را نیز انتقال دهید!
موجودی عمده وسایل خانگی را ایجاد کنید و به شرایط آنها توجه کنید. همچنین می تواند برای عکاسی از قطعات مهم یا ارزشمند ایده خوبی باشد. حرکت کننده ها با توجه به بسته بندی و جابجایی آن ، شرایط مبلمان را یادداشت می کنند ، اما بعضی اوقات به بیشتر موارد توجه می کنند ، بنابراین توجه زیادی داشته باشید.
make moving into a new home less stressful with this checklist 5d6a53cfb611b - نقل مکان به یک خانه جدید کم استرس زا با این چک لیست
  • یک برنامه در حال حرکت در پایان یک حرکت می تواند بسیار ناامید کننده باشد برای پیدا کردن صندوق های اتاق های اشتباه خانه جدید شما. برای جلوگیری از این امر ، برنامه ای را برای آنچه که شما هر اتاق را در خانه جدید می نامید داشته باشید و جعبه ها را براساس آن برچسب گذاری کنید. با این وجود بهتر است برای محتوای هر اتاق از یک رنگ متفاوت از نقطه استیک استفاده کنید. در خانه جدید ، هر اتاق را با همان رنگ برچسب بزنید ، و این کار را برای مهاجران بسیار آسان می کند.
  • اگر خارج از ایالت هستید مجوز دریافت گواهینامه رانندگی جدید را بدانید. در مورد ثبت نام وسیله نقلیه نیز همین اتفاق می افتد. این احتمال وجود دارد که برای تکمیل مراحل به اشکال مختلف شناسایی و صورتحساب هایی با آدرس جدید خود روی آنها نیاز داشته باشید.
  • به همه شرکت های ارائه دهنده خدمات عادی اطلاع دهید که حرکت می کنید . با همین نشانه ، همان خدمات را در مکان جدید خود تحقیق و تأمین کنید. این موارد می تواند شامل مناظر ، خدمات نظافت و سایر قراردادهای نگهداری دوره ای دیگر باشد.
  • در صورت لزوم مراقبت از کودک یا حیوان خانگی را در روز انجام دهید .
  • آیا هر دو خانه نیاز به کارهای بزرگ تمیز کردن دارند ؟ در این صورت ، خدماتی مانند پرداخت کف یا تمیز کردن فرش را درست بعد از بسته شدن در حالی که خانه خالی است انجام دهید. برای این چیزها بسیار ساده تر است که با هیچ راهی همراه نباشند.
  • جمع آوری اسناد مهم . عقب نگه داشتن این موارد و ایمن نگه داشتن آنها می تواند بعدا شما را از استرس نجات دهد. اگر مسافت طولانی را طی می کنید ، تهیه نسخه و بسته بندی آن ایده خوبی است.
  • شروع به استفاده از تمام قسمتهای اصلی شیرین کاری خود کنید . همچنین ، اکثر شرکت های در حال حرکت الکل را جابجا نمی کنند ، مگر اینکه شما یک مجموعه شراب داشته باشید و ترتیب قبلی را داده باشید. اگر خودتان آن را حمل نمی کنید ، شروع به دادن آن کنید.
make moving into a new home less stressful with this checklist 5d6a53d00bb66 - نقل مکان به یک خانه جدید کم استرس زا با این چک لیست

خانه جدید خود را مستند کنید

شاید فکر کنید که هر آنچه را که در مورد خانه جدیدی که انتخاب کرده اید دوست داشتید به یاد می آورید ، اما با گذشت روزهایی که می گذرد ، یادآوری ویژگی ها می تواند باشد.
  • اندازه گیری ها ، عکس ها و فیلم های مربوط به هر اتاق خانه جدید را بگیرید. همه چیز از جمله درهای ورودی یا راه پله ها را اندازه گیری کنید ، به خصوص اگر مبلمان زیادی دارید برای جلوگیری از هرگونه تعجب ناخوشایند در هنگام حرکت روزانه.
  • پنجره ها را اندازه بگیرید . اگر این خانه کاملاً جدید باشد ، نوعی از پوشش پنجره را می خواهید ، حتی اگر موقتی باشد. در غیر این صورت ، شما به اندازه گیری هایی که صاحب قبلی در حال انجام آزمایش های پنجره است ، نیاز خواهید داشت.
make moving into a new home less stressful with this checklist 5d6a53d04db6a - نقل مکان به یک خانه جدید کم استرس زا با این چک لیست

به محض نهایی شدن فروش ، برنامه های انتقال خدمات را ترتیب دهید.

  • برای تغییر حساب ها به نام خود با شرکت های خدمات منطقه جدید تماس بگیرید. این به طور کلی با ارائه دهندگان خدمات گاز ، برق ، آب ، فاضلاب و زباله ساده است. اغلب سوئیچ کابل و اینترنت برای نصب تجهیزات جدید نیاز به تماس تلفنی دارند. از آنجا که Wifi این روزها جزء لاینفک زندگی است ، این سیستم را برای حرکت در روز یا روز بعد تنظیم کنید تا خرابی را محدود کنید.
  • بپرسید که آیا خانه خدمات دیگری را که باید منتقل شود ، مانند سیستمهای امنیتی ، دارد.
make moving into a new home less stressful with this checklist 5d6a53d072561 - نقل مکان به یک خانه جدید کم استرس زا با این چک لیست

لوازم اولیه تمیز کردن را ذخیره کنید.

حتی اگر خانه جدید به طور کلی تمیز باشد ، به احتمال زیاد شما باید قبل از بسته شدن مقداری نظافت مکانی انجام دهید که احتمالاً در طول پیاده روی متوجه آن شده اید. در هر صورت ، ظروف سرباز یا مسافر اتفاق می افتد و شما می خواهید لوازم اصلی مانند:
  • ضد عفونی کننده دستمال مرطوب
  • پاک کننده / برس برس توالت
  • پاک کننده همه منظوره
  • کیسه های زباله
  • قایق
make moving into a new home less stressful with this checklist 5d6a53d0b75a4 - نقل مکان به یک خانه جدید کم استرس زا با این چک لیست

تمام تاریخ ها را تأیید کنید

با افراد کلیدی در حرکت خود ارتباط خوبی داشته باشید. این موارد شامل نماینده املاک و مستغلات ، وکیل و هر کس دیگری است که باید در اختتامیه حضور یابد. یک هفته قبل از حرکت یا تاریخی که بسترها باید به آنجا برسند ، تماس گرفته و تأیید کنید که همه چیز با شرکت در حال حرکت در برنامه است. شما همچنین باید انتقال ابزار را تأیید کنید.
make moving into a new home less stressful with this checklist 5d6a53d12ea53 - نقل مکان به یک خانه جدید کم استرس زا با این چک لیست

این روز متحرک است!

  1. جعبه ای را که در چند روز اول در خانه جدید خواهد بود ، جعبه ای برای بقای خود قرار دهید . همچنین باید شامل مواردی باشد که برای سفر نیز نیاز دارید. مواردی که باید از آن استفاده کنید: میان وعده ، آب بطری ، لوازم بهداشتی ، برخی حوله ها و کاغذ توالت ، شارژرهای تلفن همراه ، لامپهای سبک ، قیچی ، چراغ قوه ، کیسه های زباله ، حوله های کاغذی و ملافه. برای مواردی که در آخرین لحظه بوجود می آیند ، حتما مواد بسته بندی اضافی را در دست داشته باشید.
  2. اگر حرکت شما بزرگتر از یک محله جدید در شهر است ، یک چمدان را بسته بندی کنید . حرکت در مسافت های طولانی می تواند به زمان نیاز داشته باشد و برای اینکه تأخیر نرود وسایل شما غیر از این نیست. اگر مجبورید یک یا دو روز دیگر در یک هتل یا در کنار اقوام خود بمانید ، می خواهید لباس و ملزومات اضافی داشته باشید.
  3. اطمینان حاصل کنید که مبلغی را برای نقل مکان کرده اید . حتماً پول نقد در دست داشته باشید تا هرکدام از جابجایی ها را با نوک 20 تا 25،00 دلار در اختیار داشته باشید.
  4. موجودی ، بارنامه و سایر مدارک دیگر را با دقت بررسی کنید. پس از امضای آنها ، نسخه های خود را در مکانی امن نگه دارید.
  5. آدرس جدید ، اطلاعات تماس خود و هر جهت را به انتقال دهنده ها ارائه دهید . حتماً مال خود را نیز داشته باشید.
  6. از آنجا که جابجایی ها شروع به خالی کردن اتاق ها می کنند ، شروع به تمیز کردن کنید . این همچنین به شما فرصتی می دهد تا از طریق اتاق به اتاق بروید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز فراموش نشده است.
  7. همه ریموت های کنترل از راه دور ، درب های گاراژ و کدها را برای صاحبان جدید رها کنید . اگر اطلاعات مفید مربوطه وجود دارد ، آن را برای آنها بنویسید زیرا از آنها بسیار استقبال می شود.
make moving into a new home less stressful with this checklist 5d6a53d17a335 - نقل مکان به یک خانه جدید کم استرس زا با این چک لیست

در خانه جدید شما

  • اطمینان حاصل کنید که کنترل های اصلی آب ، برق ، امنیت و سایر موارد در کجا قرار دارند.
  • بررسی کنید که همه چیز از جمله بخاری آب ، تهویه مطبوع و هر نوع وسیله کار می کند. همچنین مطمئن شوید که یخچال فریزر است و قبل از قرار دادن مواد غذایی در آن صبر کنید تا کاملاً خنک شود.
  • برای تغییر قفل و همچنین کدها و گذرواژه‌ها در هر سیستم امنیتی ترتیب دهید. شما نمی دانید چه کسی ممکن است کلید یا رمز ورود داشته باشد ، بنابراین بهتر است از امنیت متاسف باشید.
  • اگر حیوانات خانگی دارید ، آنها را به خانه جدید عادت دهید. این کمک می کند تا کاسه های غذایی ، تختخوابها و موارد دیگر آنها را در مکانهایی مشابه خانه قدیمی قرار دهید.
  • لیستی از مواردی که در خرید خانه گنجانده شده است تهیه کنید و به درستی کار نکنید. در چند روز اول بعد از ورود به خانه ، به املاک و مستغلات خود اطلاع دهید.
  • همه خانواده را در باز کردن بسته بندی کنید. مواردی را که زندگی را راحت می کند در اولویت قرار دهید – مواردی که روزانه از آنها استفاده نمی کنید می توانند در مراحل بعدی منتظر بمانند.
make moving into a new home less stressful with this checklist 5d6a53d1c8b6a - نقل مکان به یک خانه جدید کم استرس زا با این چک لیست
از خانه جدید خود لذت ببرید! این شروع یک فصل کاملاً جدید است و تسویه حساب باید یک اتفاق لذت بخش باشد. سازماندهی باعث می شود همه اینها روانتر پیش برود و استرس کمتری داشته باشد.
مطالب مرتبط