ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق | دکول | مجله آنلاین دکوراسیون

ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق

اگر شما کسی هستید که دوست دارد انواع پروژه های بهسازی خانه و DIY را انجام دهد ، می دانید که لوازم مهم نیستند. داشتن یک محیط کاری مناسب که در آن بتوانید تمام کارهای مهم را انجام دهید. ممکن است داشتن یک میز کار کاملاً ضروری نباشد اما قطعاً کمک می کند بنابراین چرا این پروژه بعدی خود را نمی کنید؟ همانطور که اتفاق می افتد ما امروز چند طرح و ایده کار برای اشتراك با شما در میان گذاشتیم تا بیایید شروع كنیم .
diy workbench ideas for successful future projects 5d6a53d5a5a0c - ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق
یک میز کار نباید بزرگ یا پیچیده باشد. در حقیقت ، هرچه طراحی ساده تر باشد بهتر است زیرا شما واقعاً نمی خواهید ویژگیهای غیر ضروری در حین کار به کار خود بیفتند. این یکی در اینجا یک قفسه بزرگ در قسمت پایین و کاستورها دارد و مانند جذابیت کار می کند. جزئیات مربوط به shanty-2-chic را بررسی کنید .
diy workbench ideas for successful future projects 5d6a53d5c1a0f - ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق
اگر می خواهید فضای بیشتری برای ابزار و تجهیزات خود و همچنین برخی از کارهای روشنایی داشته باشید ، این ایده میز کار DIY را از gingerandthehuth بررسی کنید . قفسه انبار در پایین قرار دارد و همچنین قاب در بالای آن وجود دارد که به شما امکان می دهد یک دسته از ابزارهای نزدیک آن را آویزان کنید. برای دقت بیشتر می توانید یک لامپ را آویزان کنید تا هنگام کار ، از نور اضافی برخوردار شوید.
diy workbench ideas for successful future projects 5d6a53d5d8571 - ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق
یک میز کار بسیار ایده آل می باشد ، بنابراین فضای زیادی دارید. همچنین بسیار مناسب است که جایی در مرکز اتاق قرار دهید تا بتوانید از هر طرف به آن دسترسی پیدا کنید. طرحی که در جنو وهاوس نمایش داده شده نمونه خوبی است. نه تنها به اندازه کافی گسترده است بلکه فضای ذخیره سازی زیادی را در قسمت زیر برای وسایل بزرگ و یک قفسه دیگر درست در زیر ابزارهای کوچکتر دارد. کاستورها امکان جابجایی میز کار را در صورت لزوم آسان می کنند.
diy workbench ideas for successful future projects 5d6a53d616b54 - ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق
اگر میز کار خود را از چوب جامد می سازید ، شاید دوست داشته باشید با نگه داشتن چوب تا حد امکان طبیعی جلوه ای ناهموار و طبیعی به آن بخشید . ما در حال صحبت کردن بر روی درختان به عنوان پاها و یک لبه زنده هستیم . در واقع اگر خودتان درخت را قطع می کنید ، در واقع دستیابی آسان خواهد بود. برای جزئیات بیشتر دستورالعمل ها را بررسی کنید.
diy workbench ideas for successful future projects 5d6a53d64dca3 - ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق
این میز کار DIY مناسب برای فضاهای کوچک و پروژه های کوچک است. می توانید آن را در گاراژ یا شاید در باغچه خود قرار دهید و فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهد ، بعلاوه در واقع نوعی ناز به نظر می رسد. کوچک اما محکم و بادوام است. اگر طرح را دوست دارید ، جزئیات پروژه را در دستورالعمل ها بررسی کنید .
diy workbench ideas for successful future projects 5d6a53d68e98c - ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق
صحبت از نیمکت های کوچک ، این یکی را بررسی کنید. این در واقع بسیار کوچک است اما پر از تعجب است ، از جمله قسمت تاشو که به شما امکان می دهد سطح کار را در هر زمان لازم گسترش دهید و قفسه های مخفی و مخفی سازی داخل آن را که امکان سازماندهی ابزارها و سایر موارد را آسان می کند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه کسب کنید ، نگاهی به این آموزش از دستورالعمل ها بیندازید .
diy workbench ideas for successful future projects 5d6a53d6becaf - ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق
اگر می خواهید هزینه های پروژه را کم نگه دارید و شاید همچنین از برخی از موادی که قبلاً در اختیار دارید استفاده کنید ، استفاده از پالت یا چوب برداشت نشده را در نظر بگیرید. شما می توانید کل میز کار را از تابلوهای پالت بسازید و انجام آن بسیار ساده است. در صورت تمایل می توانید حیاط طبیعی چوب را حفظ کنید. جزئیات این پروژه را در دستورالعمل ها بررسی کنید .
diy workbench ideas for successful future projects 5d6a53d6f1c64 - ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق
داشتن یک میز کار مطمئناً عالی و کاربردی است … وقتی واقعاً به آن احتیاج دارید. به هر حال بقیه وقت فقط فضای را اشغال می کند و بعضی اوقات می تواند مشکل ساز شود. یک ایده جالب و همچنین بسیار کاربردی این است که یک سطح کار تاشو ، مانند آنچه در دستورالعمل ها قرار دارد ، داشته باشید . فقط این بخش نیست که برجسته باشد. سیستم ذخیره سازی ماسوره در بالا نیز بسیار باهوش است.
diy workbench ideas for successful future projects 5d6a53d728e39 - ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق
در طول یک پروژه شما نه تنها یک میز کار برای برش و مونتاژ کارها بلکه به مکانی برای برنامه ریزی همه چیز احتیاج دارید. می توانید آن دو چیز را در کنار هم قرار داده و خود را با یک تخته سفید و شاید برخی از آهنرباها یک ایستگاه کاری بسازید تا در صورت تمایل بتوانید چیزها را بچینید. چنین پروژه ای به همراه آموزش مفصل را می توان در دستورالعمل ها یافت .
diy workbench ideas for successful future projects 5d6a53d75f79b - ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق
ذخیره سازی نیز بسیار مهم است ، به خصوص اگر می خواهید فضای کمی صرفه جویی کنید. در نظر داشته باشید که قفسه ها ، زیر شلوارها و محفظه های انباری را درون میز کار قرار دهید تا بتوانید تمامی ابزارها و لوازم را مفید نگه دارید. همچنین ، ساختار بالا و کلی میز کار را بر اساس نوع کاری که می دانید انجام دهید ، سفارشی کنید. جزئیات و ایده های بیشتری را در مورد دستورالعمل ها پیدا کنید .
diy workbench ideas for successful future projects 5d6a53d7af0b1 - ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق
شما ممکن است بتوانید یک میز یا یک میز را به عنوان میز کار خود مجدداً تنظیم کنید ، با این وجود تغییرات جدیدی را که می توانید در کار خود انجام دهید ، دوباره تغییر داده است. ممکن است در موارد خاص به یک میز کار محکم تر و تخصصی تر نیاز باشد ، بنابراین وقت بگذارید تا بفهمید کدام نوع برای شما مناسب تر است. گزینه های ذخیره سازی بسیار هستند و تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. نمونه های بسیار خوبی را در مورد دستورالعمل ها ببینید .
diy workbench ideas for successful future projects 5d6a53d7e59fa - ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق
می توانید میز کار را با چند نکته دیگر در ذهن داشته باشید مانند یک واحد ذخیره ابزار که می توانید در آن جای بگیرید. برای ابزار و تجهیزات بزرگتر مقداری از فضای اضافی را به صورت قفسه به نیمکت اضافه کنید. چیزهای کوچک می توانند در بالا پیش بروند. بهتر است سطح کار را بدون سر و صدا نگه دارید اما همه ما می دانیم که کار آسانی نیست. شاید این پروژه از دستورالعمل ها بتواند الهام بخش شما باشد.
diy workbench ideas for successful future projects 5d6a53d83622d - ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق
مثلاً یک میز کار ساده مانند این یک میز یا یک جزیره است. شما می توانید به آن کاستور بدهید تا در صورت لزوم بتوانید آنرا جابجا کنید و می توانید دو یا چند واحد دیگر نیز داشته باشید که می توانید در کنار هم قرار دهید تا هنگام کار روی پروژه های بزرگ یک ایستگاه کاری بزرگتر تشکیل دهید. می توانید جزئیات این پروژه را در دستورالعمل ها پیدا کنید .
diy workbench ideas for successful future projects 5d6a53d8719bb - ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق
گاهی اوقات یک طراحی بسیار ساده و اساسی بهترین گزینه است. این بدان معناست که یک میز کار با یک قاب محکم و یک قفسه ذخیره سازی ساده در پایین ممکن است تنها آنچه شما نیاز دارید باشد. اگر می خواهید آن را به دور چرخ ها یا چرخ ها اضافه کنید و اگر می خواهید مکانی برای ذخیره برخی از وسایل کوچک ، یک گیره یا برخی قلاب ها را اضافه کنید. در هر صورت ، این آموزش از Acraftedpassion باید کمک کند.
diy workbench ideas for successful future projects 5d6a53d88b098 - ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق
اگر واقعاً برای همه پروژه های DIY خود فضای مشخصی ندارید یا اگر اغلب خود را در خارج از حیاط کار می کنید ، ممکن است یک میز کار قابل حمل مفید باشد. این باید نسبتاً کوچک باشد و باید از فضای داخلی داخلی نیز برخوردار باشد ، بنابراین شما می توانید بدون نیاز به اینکه به طور مداوم به عقب و جلو بروید ، همه چیز مورد نیاز خود را با خود ببرید. یک آموزش عالی در مورد rogueengineer وجود دارد که به شما نشان می دهد چگونه می توانید چنین میز کار را بسازید.
diy workbench ideas for successful future projects 5d6a53d56a279 - ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق
این یک سیستم کار مدولار مدولار است که هم در صورت انجام کلیه پروژه ها در همان فضا و هم اگر مجبور به حرکت در آن هستید عالی است. یک قاب میز کار بزرگ با یک پیشخوان بزرگ و دو واحد کوچک جداگانه روی کاستورها وجود دارد که درون این قاب قرار دارند و برای ابزارها و چیزهای دیگر ساخته شده اند. این یکی از طرح های پیچیده تر است که در واقع می تواند ارزش اضافی تلاش را داشته باشد. پروژه را روی آنالوگ سفید ببینید .
diy workbench ideas for successful future projects 5d6a53d8a6579 - ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق
فضای ذخیره سازی ممکن است در لیست اولویت های شما زیاد باشد که در این صورت یک میز کار ساده به سبک جدول دقیقاً خوب عمل می کند. این کار پروژه را بسیار ساده می کند و به این معنی است که شما فقط باید روی ساختن میز کار محکم و محکم تمرکز کنید. این یکی از ویژگی های آنالوگ با رنگ سفید مطابقت دارد. پروژه کامل را بررسی کنید تا دریابید که چگونه می توانید چیزی مشابه برای خود بسازید.
diy workbench ideas for successful future projects 5d6a53d8f40ed - ایده های میز کار DIY برای پروژه های آینده موفق
در صورتی که همیشه در یک نوع پروژه ها کار نمی کنید ، یک طراحی میز کار ساده نیز انتخاب خوبی است. به عبارت دیگر ، خودتان یک میز کار همه منظوره بسازید و یک ساختار و طرحی را انتخاب کنید که همه کاره باشد و می تواند با نیازهای همیشگی شما سازگار باشد. چنین پروژه ای را می توان در Artofmanliness یافت .
مطالب مرتبط